2008年12月7日星期日

如果这篇网文有幸遇见你

昨天统计课,找女性朋友发信息,先后问了两位如下几个问题,以下列出部分,附当事人答案。

你会用一个讲价100蚊的LV袋吗?
A:既然要用何必唔用坚嘢,用得理直气壮?
B:即使真都唔会,我唔中意成街都有噶包。(其实我系抱有怀疑噶)

如果唔计价钱,系Hermes,你会买一套杯还是丝巾?
A:Why not birkin or kelly bag? (做调查最憎呢种人!)
B:巾,可以镶系个画框度装饰。

如果H&M继续crossover,你希望同边个牌子?(经A的指出,H&M签的是设计师本人,唔该...)
A:Jil Sander.
B:Vivienne Westwood.

你会花钱去稳大牌子度身做一套Couture(高级定制服,去设计师所在地试身3456次,价钱介乎夏利与宾利之间)吗?会的话,什么场合会穿?一共穿几次?
A:会啊!如果系礼服之类只会着一次!如果系日常噶高级成衣可以重复着。但系会系过季后尽量唔着。
B:唔会。

假设你被情人昆晒d钱,某大型selecteshop温馨提示你秋装已到,viponly,同你留咗几款,你会去吗?
A:会!一定会
B:会啊。(不同的是,B话同埋我去,带我这个没有vip卡的人入viproom)

如果有一天,你遇到了自己的dreamwear,不过xs,你会照买来收藏还是找个上海师傅做一件?
A:我着得落!(爆血管之余,好后悔无用欧码...)
B:先买,然后稳个师傅做,北京红都都得咖。

虽然有趣,事后我还是后悔,何不在自己对这方面了解体会更多的将来再做呢份问卷呢?然而我一兴之下已经浪费了这个专题了。shit。
B啊B,我系唔会爆你个名咖,放心!读到呢篇嘢噶女性朋友,有兴趣不妨将你的答案发到我的邮箱leongmingseon@gmail.com,给我第三第四第五份答案啊!Thank you! I love you more than Number(N)ine !

4 条评论:

MAD&MAD 说...

你唔讲都知道系啊B啦.......

leongmingseon 说...

都话唔系咯~

B 说...

我以为你会写分析报告添!

leongmingseon 说...

边有咁大支嘢

发表评论